nelebouttelgier.reismee.nl

Hels.busweekend.naar.Yala.National.Park.

Man.man.man.Wat.een.weekend.Zaterdag.8u.op.de.bus.naar.helemaal.het.oosten.van.Sri.Lanka.Normaal.wilde.ik.nog.naar.Bundala.National.Park,maar.dit.was.al.gesloten.toen.ik.pas.arriveerde.(bus.was.normaal.om.6u,maar.is.pas.om.8u.vertrokken)Wel.nog.3.lakes.bezocht.die.avond.

Zondagmorgen.om.4u30safari.in.Yala.National.Park.Daar.luipaarden,olifanten,reetjes,buffels,wilde.zwijnen,vogels,krokodillen,....gezien.

Op.de.terugweg.naar.het.busstation:jeep.in.panne.Dan.met.een.andere.jeep.aan.het.busstation.geraakt.En.toen.begon.de.miserie.Heb.wel.7bussen.moeten.nemen.om.terug.in.Kandy.te.geraken(zaterdag.maar.1!).Ook.tijdens.1.van.de.busritten.was.er.een.accident.gebeurd,waardoor.een.hele.opstopping.was.Duurde.wel.een.uur.vooraleer.alles.opgeklaard.was.Pas.19u30.inNuwara.Elya.en.geen.bus.meer.naar.Kandy(normaal.van.hieruit.nog.een.busrit.van4u).Heb.dan.maar.een.riksja.genomen.Was.zo.gefrustreerd.van.de.hele.dag.van.pontius.naar.pilatus.gestuurd.te.worden.Het.bussysteem.hier.is.niet.zoals.in.Belgie!!